Skip to side navigation
{{new Date().toLocaleDateString("pl-PL", { weekday: 'long', month: 'long', day:'numeric', year: 'numeric' })}}
Beata Kowalka

Ogłoszenie nr 122775 - nabór

26 czerwca 2023r.
Aktualność Oferty pracy

Zapraszamy do zapoznania się z ogłoszeniem o pracę.

Aplikuj do 31.07.2023 r.


Urząd Żeglugi Śródlądowej w Bydgoszczy
85-056 Bydgoszcz ul. Marcinkowkiego 1

Ogłoszenie nr 122775 / 26.06.2023 - Inspektor Nadzoru Nad Żeglugą
Urząd Żeglugi Śródlądowej w Bydgoszczy Delegatura w Gdańsku


Czym będziesz się zajmować

Osoba na tym stanowisku:

  • sprawuje nadzór nad bezpieczeństwem żeglugi śródlądowej, przeprowadza inspekcje statków, kontroluje przestrzeganie przepisów dotyczących uprawiania żeglugi na śródlądowych drogach wodnych,
  • weryfikuje ustaloną głębokość tranzytową na szlakach żeglownych, kontroluje oznakowania szlaku żeglownego,
  • przeprowadza postępowania w sprawach wypadków żeglugowych,
  • przeprowadzenie spraw dotyczących postępowań w sprawach wykroczeń w tym postępowanie mandatowe,
  • prowadzenie spraw administracyjnych mi\m.in. w zakresie wydawania zleceń i dyspozycji doraźnych w zakresie porządku i bezpieczeństwa żeglugi.


Kogo poszukujemy

Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne):

  • Wykształcenie: wyższe,
  • Doświadczenie zawodowe w obszarze żeglugi śródlądowej,
  • patent oficera w żegludze śródlądowej,
  • znajomość ustawy o żegludze śródlądowej oraz aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie,
  • znajomość przepisów żeglugowych na śródlądowych drogach wodnych,
  • znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego oraz Kodeksu postępowania w sprawach o wykroczenia,
  • umiejętność obsługi komputera ( edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, poczta elektroniczna),
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego,
  • Korzystanie z pełni praw publicznych,
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.


Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)

  • doświadczenie zawodowe: na stanowisku o podobnym zakresie zadań,
  • patent żeglarski stermotorzysty,
  • posiadanie prawa jazdy kat. B,
  • kultura osobista, odporność na stres, asertywność,
  • dokładność, sumienność i rzetelność,
  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,


Co oferujemy

  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników


Dostępność

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu - nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.


Warunki pracy

  • biuro na III piętrze - brak wind - praca biurowa- narzędzia i materiały do pracy - komputer i laptop - praca poza siedzibą urzędu
  • wyjazdy służbowe samochodem służbowym oraz statkiem inspekcyjnym,( na jednym ze statków brak sanitariatu), w przypadku wyjazdów kilkudniowych zapewniony jest nocleg.


Dodatkowe informacje

  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie - jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.


Etapy naboru: weryfikacja formalna ofert, rozmowa kwalifikacyjna. Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych pozostawione zostaną do odbioru przez okres 3 miesięcy od dnia opublikowania informacji o wyniku
danego naboru. Po upływie tego terminu dokumenty nieodebrane zostaną zniszczone , co zostanie udokumentowane w taki sposób, aby pozwalało to na ustalenie spełnienia albo niespełnienia wymagań formalnych obowiązujących w
danym naborze bez dysponowania tymi dokumentami lub ich kopiami.

Pracę możesz rozpocząć od: 2023-08-15


Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne):

  • CV i list motywacyjny,
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy,
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.



Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe):

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia,
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru.


Aplikuj do: 31 lipca 2023

W formie papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 122775" na adres: Urząd żeglugi Śródlądowej w Bydgoszczy
Delegatura w Gdańsku
ul. Na Stoku 50
80-874 Gdańsk

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: 58 301 84 14

lub mailowego na adres: urzad@gda.uzs.gov.pl

Więcej o pracy na stronie urzędu: www.urzad@gda.uzs.gov.pl

  • Dokumenty należy złożyć do: 31.07.2023,
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu,
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze.



Przetwarzanie danych osobowych

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego: Dyrektor Urzędu Żeglugi Śródlądowej w Bydgoszczy siedzibą w Bydgoszczyprzy ul. Marcinkowskiego 1, 85-056 Bydgoszcz
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: iod_uzsbydgoszcz@kiodo.com.pl,
  • Cel przetwarzania danych:przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych: podmioty upoważnione do odbioru Państwa danych osobowych na podstawie odpowiednich przepisów prawa; podmioty, które przetwarzają Państwa dane osobowe w imieniu Administratora, napodstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych (tzw. podmioty przetwarzające); przekazanie danych osobowych nie zwalnia przekazującego z odpowiedzialności za ich przetwarzanie.
  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji

Uprawnienia:

  1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
  2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
  3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
  4. prawo do usunięcia danych osobowych - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
  5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).


Podstawa prawna przetwarzania danych:

  1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
  2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
  3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.


Informacje o wymogu podania danych:

  1. Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w
    służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
  2. Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w
    dowolnym czasie.
  3. Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.


Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.