Jesteś tutaj

starszy inspektor ds administracyjno-finansowych

Stanowisko
starszy inspektor ds administracyjno-finansowych
Miejsce pracy
Bydgoszcz
Termin składania ofert
26.09.2019 15:00

Dyrektor Urzędu Żeglugi Śródlądowej w Bydgoszczy  poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko:

 

Starszy inspektor ds. administracyjno-finansowych

Miejsce wykonywania pracy:

Bydgoszcz

terytorialny zakres działania Urzędu  Żeglugi Śródlądowej w Bydgoszczy

Adres urzędu:

Urząd Żeglugi Śródlądowej w Bydgoszczy

ul. Marcinkowskiego 1

85-056 Bydgoszcz

 

Warunki pracy:

  • biuro na parterze lub I piętrze – brak wind,
  • praca biurowa – narzędzia i materiały do pracy – komputer i laptop,
  • praca poza siedzibą urzędu – możliwe wyjazdy służbowe.

Zakres zadań:

  • prowadzenie spraw organizacyjnych urzędu;
  • kontrola zarządcza;
  • wystawianie i wydawanie dokumentów statkowych, dokumentów kwalifikacyjnych załóg statków oraz żeglarskich książeczek pracy, weryfikacja żeglarskich książeczek pracy;
  • prowadzenie spraw związanych z zamówieniami publicznymi oraz badaniem rynku przed dokonaniem zakupu;
  • prowadzenie rejestru faktur, opisywanie i sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym;
  • przygotowanie danych do sprawozdania z udzielonych zamówień publicznych;
  • przygotowanie danych do sprawozdania z korzystania ze środowiska;
  • opracowywanie wspólnie z dyrektorami delegatur projektów zakupów inwestycyjnych;
  • przygotowanie propozycji likwidacji środków trwałych;
  • opracowanie niezbędnych danych do sprawozdań, analiz  budżetowych i finansowych;
  • sporządzanie sprawozdań o taborze znajdującym się w ewidencji
  • prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania i ich rozliczanie;
  • prowadzenie całości spraw związanych z umundurowaniem i odzieżą roboczą dla pracowników;
  • administrowanie budynkiem Urzędu Żeglugi Śródlądowej w Bydgoszczy
  • archiwizacja dokumentów;
  • prowadzenie ksiąg inwentarzowych i kartotek oraz wykazów wyposażenia;
  • realizacja zadań zleconych przez przełożonego

Wymagania niezbędne: ,

  • Wykształcenie: wyższe kierunek administracja lub zarządzanie;
  • staż pracy: min 5 lat doświadczenia zawodowego na stanowiskach administracyjnych;
  • Znajomość ustaw: o zamówieniach publicznych, o służbie cywilnej, kodeksu pracy, kodeksu postępowania administracyjnego; kodeksu cywilnego oraz umiejętność stosowania ich w praktyce;
  • Umiejętność analitycznego myślenia, rozwiązywania problemów, negocjacji, działania w sytuacjach stresowych;
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego;
  • Korzystanie z pełni praw publicznych;
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Wymagania dodatkowe:

  • 5 lat doświadczenia zawodowego w jednostce budżetowej;
  • Dobra organizacja pracy, umiejętność obsługi komputera, znajomość pakietu MS Office – poziom zaawansowany;
  • Staranność, uczciwość i dokładność przy realizacji zadań.

Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia;
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy;
  • kopie świadectw pracy z poprzednich miejsc pracy lub kopie innych dokumentów potwierdzających okres zatrudnienia;
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa;
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych;
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru.

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

Terminy i miejsce składania dokumentów:

  • Dokumenty należy złożyć do dnia: 26 września 2019r.
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Bydgoszcz, ul. Marcinkowskiego 1

 

Klauzula informacyjna:

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

  • Administrator danych i kontakt do niego: Dyrektor Urzędu Żeglugi Śródlądowej w Bydgoszczy z siedzibą w Bydgoszczy przy ul. Marcinkowskiego 1, 85-056 Bydgoszcz
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: 52 3204223
  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
  • Informacje o odbiorcach danych: : podmioty upoważnione do odbioru Państwa danych osobowych na podstawie odpowiednich przepisów prawa; podmioty, które przetwarzają Państwa dane osobowe w imieniu Administratora, na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych (tzw. podmioty przetwarzające); przekazanie danych osobowych nie zwalnia przekazującego z odpowiedzialności za ich przetwarzanie.
  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
  • Uprawnienia:
    • prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
    • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
  • Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Inne  informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił powyżej 6%.

Etapy naboru : weryfikacja formalna ofert, test kompetencji, rozmowa kwalifikacyjna. 
Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych pozostawione zostaną do odbioru przez okres 3 miesięcy od dnia opublikowania informacji o wyniku danego naboru. Po upływie tego terminu dokumenty nieodebrane zostaną zniszczone, co zostanie udokumentowane w taki sposób, aby pozwalało to na ustalenie spełnienia albo niespełnienia wymagań formalnych obowiązujących w danym naborze bez dysponowania tymi dokumentami lub ich kopiami. 

 

 

ogłoszenie zamieszczone na portalu BIP KPRM pod nr 54106

Projekt i wykonanie: CERB

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. Dowiedz się więcej jak je wyłączyć.